مطالب وبلاگ

برندسازی شخصی در محیط کار با مدل PIE

برندسازی شخصی با مدل PIE

اهمیت برندسازی شخصی و مهارت های پایه گذاری یک برند شخصی را در مقالات قبل متوجه شدیم. برند شخصی برای همه افراد در هر سطحی که در حال فعالیت هستند میتواند ایجاد شود. محیط کار، کاربردی ترین جایی است که برندسازی شخصی میتواند در آن موثر باشد. رسیدن به جایگاه شغلی مطلوب، ارتقا رتبه در […]

ادامه مطلب
علی زین الدینی مهر 6, 1400 ۰ مقاله

مهارت های نرم برای یک برند شخصی

اهمیت مهارت‌های نرم در برندسازی شخصی

در مقالات قبلی توضیح دادیم که ساخت یک برند شخصی نیازمند رعایت چه اصول و پایه هایی است. یکی از این موارد تمرکز بر رشد مهارت های نرم بود که به طور مختصر توضیح دادیم و قرار است که در این مقاله به طور کامل در رابطه با آن صحبت کنیم. برای تعریف مهارت نرم […]

ادامه مطلب
علی زین الدینی شهریور 29, 1400 ۰ مقاله

پایه های یک برند شخصی

اصول ساخت برند شخصی - وبسایت علی زین الدینی

برند شخصی شما همان چیزی است که دوستان شما در غیاب شما از شما تعریف میکنند. شما باید آگاهانه آن ویژگی‌ای را که فکر میکنید به آن نیاز دارید تشخیص دهید و در خود پرورش دهید و سعی کنید نقاط قوت خود را در دید اطرافیان خود برجسته جلوه دهید.

ادامه مطلب
علی زین الدینی شهریور 22, 1400 ۰ مقاله

چرا باید یک نسخه از ارائه آسانسوری خودمان را همراه داشته باشیم؟

اهمیت ارائه آسانسوری - علی زین الدینی

ارائه آسانسوری همان معرفی ۳۰ ثانیه‌ای از خودمان است که تقریبا همه به آن احتیاج داریم. ریشه این کلمه از این داستان گرفته شده که شخصی که دیدار با یک سرمایه گذار برایش میسر نمیشد، تصمیم گرفت با همراهی کردن ایشون در آسانسور از طبقه ۱ تا طبقه ۱۵ اعتماد سرمایه گذار را جذب کند. […]

ادامه مطلب
علی زین الدینی شهریور 15, 1400 ۰ مقاله

چرا یک رزومه باید همواره به روز باشد؟

اهمیت بروزرسانی روزمه - علی زین الدینی

رزومه چکیده‌ای از کلِ شماست. توانایی ها، علایق، سوابق کاری و تحصیلی شما و هر آنچه که برای رسیدن به یک موقعیت شغلی از شما مورد نیاز است در رزومه قرار خواهد گرفت. تصور خیلی از افراد از رزومه این است که صرفاً سوابق شغلی آنهاست که باعث گرفتن یک جایگاه شغلی میشود اما در […]

ادامه مطلب
علی زین الدینی شهریور 8, 1400 ۰ مقاله

بهترین بستر برای رشد برند شخصی

توسعه برند شخصی در سایت Dromen

در مقاله قبل در رابطه با اهمیت داشتن یک برند شخصی صحبت کردیم و گفتیم که  داشتن یک برند خوب برای خودمان چه ارزش هایی را برای ما به همراه خواهد داشت. در این مقاله سعی داریم که بستر توسعه یک برند شخصی را بررسی کنیم و ببنیم که آیا شبکه های اجتماعی برای توسعه […]

ادامه مطلب
علی زین الدینی شهریور 1, 1400 ۰ مقاله

چرا برند شخصی برای همه باید اهمیت داشته باشد؟

برندسازی شخصی

برای اینکه بتوانیم روی رشد کسب و کارمان تمرکز کنیم، باید در درون خود به خودشناسی رسیده باشیم. باید راجع توانایی ها و استعدادهای خودمان بیشتر بدانیم و اگر نقصی در آنها است بفکر برطرف کردن آنها باشیم. اکثرا دیدیم که یک تاجر قدیمی در کسب و کارش چقدر مورد اعتماد تر از سایر تاجر […]

ادامه مطلب
علی زین الدینی مرداد 25, 1400 ۰ مقاله

رابطه سهم بازار و تولید محتوا در کسب و کار

تولید محتوای با کیفیت در کسب و کار

سهم بازار یک کسب و کار را کیفیت تولید محتوای آن مشخص میکند. برای کسب و کارهای کوچک همیشه این نکته را ذکر میکردم که تنها شروع کردن آن کافی است. شروع کردن کسب و کار با کمترین امکانات و حتی ضعیف ترین کیفیت تولید محتوا جزو اولین اصول یک کسب و کار است. بعد […]

ادامه مطلب
علی زین الدینی مرداد 18, 1400 ۰ مقاله

در جستجوی راز

تمام حقایقی که امروز بسیاری از آنها را بدیهی و محرز میدانیم زمانی در گذشته یک راز بوده‌اند. اگر روابط بین اضلاع مثلث قائم الزاویه‌ی فیثاغورث را یک قانون بدیهی و ساده میدانیم، همین رابطه ساده نتیجه سالها تلاش فردی به نام فیثاغورث سیموسی برای کشف راز روابط بین اضلاع یک مثلث بوده است. شاید قبل از این فرد، کسی به مغزش خطور نمیکرد که بین اضلاع یک مثلث میتواند روابطی وجود داشته باشد. یک راز قدیمی!

ادامه مطلب
علی زین الدینی اردیبهشت 13, 1399 ۲ مقاله

نگرش افراد به آینده

میتوانید انتظار داشته باشید که آینده شکلی تعریف شده به خود بگیرد یا اینکه آن را گنگ و نامعین فرض کنید. اگر آنیده را تعیین شده بپندارید، درک و فهم آن از قبل و تلاش برای شکل دادن به آن معنی پیدا میکند؛ اما اگر در انتظار آینده‌ای غیرقطعی که به حکم شانس و تصادف تعیین میشود باشید، از مدیریت آن ناامید میشوید.

ادامه مطلب
علی زین الدینی مهر 5, 1398 ۲ مقاله